Regulamin sklepu sklep.contractus.pl obowiązujący od dnia 15 lutego 2016 roku


1. Dane firmy:

Rolnicze przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe Contractus Sp. z o.o.

Ul. Kresowa 58, 16-100 Sokółka, powiat Sokólski, województwo Podlaskie

NIP 5450000273

REGON 001317383

 

2. Adres korespondencyjny

Contractus Sp. z o.o.

Ul. Elewatorska 14

15-620 Białystok

adres e-mail – sklep@contractus.pl

numer telefonu – 85 66 26 466

 

3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu internetowego znajdującego się pod domeną sklep.contractus.pl

 

4. Sklep internetowy sklep.contractus.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet, które następnie potwierdza obsługa sklepu, co jest niezbędne do zawarcia umowy kupna-sprzedaży. W celu złożenia zamówienia należy:

  • dodać produkt do koszyka poprzez kliknięcie ikony koszyka z prawej strony zdjęcia produktu, który Użytkownik chce kupić. Liczba produktów, które Użytkownik może dodać do koszyka jest dowolna
  • przejście do koszyka i wybranie sposobu płatności, dostawy, wypełnienie formularza zamówienia z adresem dostawy oraz innymi danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia
  • potwierdzenie chęci zawarcia umowy kupna-sprzedaży przez wciśnięcie guzika na stronie z informacją o zamówieniu z obowiązkiem zapłaty oraz o prawach przysługujących kupującym spełniającym definicję konsumenta z Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
  • mailowe potwierdzenie przyjęcie zamówienia przez sklep

Aby zrealizować zakup w sklepie sklep.contractus.pl, niezbędne jest aby Klient posiadał:

  • aktywne konto poczty elektronicznej
  • aktualną wersję przeglądarki www
  • komputer zdolny do współpracy z nią

 

5. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia przez obsługę sklepu oferty w formie złożonego zamówienia. W przypadku odrzucenia zamówienia przez sklep umowę kupna-sprzedaży uznaje się za niezawartą. Sklep w celu potwierdzenia przyjęcia zamówienia może skontaktować się telefonicznie lub mailowo z kupującym.

5.1. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, którego nie udało się potwierdzić

5.2. Sklep sklep.contractus.pl przyjmuje także zamówienia drogą poczty elektronicznej pod adresem sklep@contractus.pl

 

6. Zmiany do zamówienia sklep przyjmuje pod adresem mailowym sklep@contractus.pl lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 85 66 26 466. W przypadku chęci dokonania zmian we wcześniej złożonym zamówieniu należy skontaktować się z nami , najszybciej jak to jest możliwe. W przypadku, gdy zamówienie jest w trakcie przygotowywania do wysyłki sklep zastrzega sobie prawo do niewprowadzenia zmian w zamówieniu.

 

7. Sklep internetowy sklep.contractus.pl jest usługodawcą w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (UŚUDE). Świadczone usługi to:

  • prowadzenie konta Klienta dostępnego po rejestracji
  • realizacja mailingów
  • możliwość zamieszczania komentarzy pod produktami

Świadczenie prowadzenia konta ma charakter bezterminowy i może być w każdej chwili zakończone na wyraźne życzenie Klienta (w formie wypowiedzenia umowy na adres mailowy sklepu lub na adres korespondencyjny). W przypadku gdy sklep jest w trakcie realizacji zamówienia, a Klient zadecydował o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (prowadzenie konta), nastąpi to w terminie 14 dni od momentu doręczenia zamówienia do Klienta.

Rejestracja konta Klienta odbywa się w drodze wypełnienia stosownego formularza pod adresem - Kolejnym krokiem jest wysłanie wiadomości e-mail przez sklep internetowy sklep.contractus.pl z potwierdzeniem rejestracji. Wiadomość ta zawiera link, w który Klient zobowiązany jest kliknąć w celu potwierdzenia poprawności wprowadzonych wcześniej danych. Jest to moment zawarcia umowy świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z aktualnie obowiązującym regulaminem.

7.1. Dane podane przez Klienta w formularzu zamówienia będą użyte wyłącznie do realizacji zamówienia i nie będą udostępniane osobom trzecim. Jeśli Klient wyrazi zgodę na otrzymanie newslettera, sklep wykorzysta adres e-mailowy do przesłania informacji handlowych dotyczących wyłącznie oferty własnej.

7.2. Problemy związane z funkcjonowaniem konta Klienta, oprogramowaniem sklepu lub koszykiem Klient ma możliwość pisemnego zgłoszenia przy użyciu formularza kontaktowego lub poczty e-mail. Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj oraz datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu.

7.3. Sklep umożliwia zarejestrowanym Klientom korzystanie z programu lojalnościowego, który przewiduje kody rabatowe w zamian za określoną w regulaminie programu lojalnościowego aktywność.

 

8. Sklep w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

 

9. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. W przypadku otrzymania przez sklep urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczanych do Klienta, sklep może uniemożliwić dostęp do tych danych.

 

10. Wszystkie ceny podane w sklepie sklep.contractus.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT)

 

11. Zamówienia złożone przez Klienta w sklepie internetowym sklep.contractus.pl potwierdzane są w ciągu 2 dni roboczych (w praktyce w około 99% w ciągu 12 godzin) od momentu ich otrzymania. W niektórych przypadkach wymagane jest dodatkowo potwierdzenie zamówienia ze strony Klienta – w takim przypadku sklep kontaktuje się z Klientem mailowo lub telefonicznie.

 

12. Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności  towaru. Może wynosić od on od 1 do 7 dni roboczych (w większości termin ten jednak to około 1-2 dni roboczych) od momentu potwierdzenia zamówienia. Przy każdym produkcie, który stanowi część naszej oferty znajduje się informacja o jego dostępności i ewentualnym czasie oczekiwania.

 

13. Termin dostawy w przypadku wysyłki firmą kurierską przy produktach oznaczonych terminem realizacji 24h wynosi najczęściej 1 dzień roboczy liczony od momentu wysłania towarów, w sporadycznych przypadkach może jednak wydłużyć się do maksymalnie 4 dni roboczych. W przypadku wysyłki zamówienia firmą kurierską produktów oznaczonych dostępnością 48h czas dostawy to najczęściej 2 dni robocze, w sporadycznych przypadkach może jednak wydłużyć się do maksymalnie 7 dni roboczych.

 

14.Towar dostarczany jest do Klienta na jego koszt – formy płatności za zamówienie, formy wysyłki i koszty wysyłki podane są podczas składania zamówienia. Składając zamówienie Klient wybiera najdogodniejszą sobie formę dostarczenia przesyłki i zapłaty za nią. Ostateczną ceną jaką klient zobowiązany jest zapłacić za swoje zamówienie jest suma cen wszystkich zamówionych produktów oraz koszt ich wysyłki.

14.1. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnego w sklepie, sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności i dostaw poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostaw.

 

15. Standardowo do każdej przesyłki dołączany jest paragon. Na wyraźne życzenie Klienta sklep wystawia faktury VAT – w tym celu należy podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję „Faktura VAT”.

Jednocześnie ze złożeniem zamówienia Klient upoważnia sklep do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Osoba fizyczna, która składa zamówienie w imieniu przedsiębiorstwa oświadcza, że dokonuje w jego imieniu wpłaty.

 

16.  Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku Klient, który spełnia definicję konsumenta z wcześniej  wymienionej ustawy dysponuje prawem do odstąpienia od umowy i zwrotu produktu w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Koszt zwrotu produktu Klient ponosi sam. W przypadkach zastrzeżonych prawem zwrot nie jest możliwy lub Klient zostanie obciążony kosztami zużycia produktów za zmniejszenie wartości rzeczy będących wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku Klientów nie spełniających definicji konsumenta zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku nie mają zastosowania przepisy o odstąpieniu od umowy.

 

17. Reklamacja w drodze rękojmi jest możliwa w przypadku, gdy konsument stwierdzi, że zakupiony przez niego towar konsumpcyjny jest niezgodny z zawartą ze sprzedawcą umową. Podstawowym warunkiem dochodzenia odpowiedzialności jest poinformowanie sprzedawcy o takiej niezgodności w terminie zgodnym z aktualnie obowiązującym prawem. Zgodnie z prawem towar podlega naprawie, wymianie, obniżeniu cen lub w przypadkach gdy wada jest istotna Klient ma możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji oraz udzielenia odpowiedzi dla Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

17.1. Podstawą rozpatrzenia reklamacji przez sklep sklep.contractus.pl jest poinformowanie przez Klienta sklepu o zaistniałej niezgodności towaru z umową. Sklep akceptuje każdą formę informacji od Klienta przewidzianą przez Ustawodawcę. Ponadto, sklep udostępnia Klientom gotowy formularz zwrotu towaru, który pozwala na sprawniejsze rozwiązanie toku reklamacyjnego.

17.2. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym

 

18. Wszystkie wymienione produkty oraz ich nazwy zostały użyte wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

 

19. Oferta przedstawiona w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest ona jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c). Zastrzegamy sobie prawo do niepotwierdzenia zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

 

20. Sklep zastrzega sobie prawo do prowadzenia akcji promocyjnych, wyprzedażowych oraz do wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami. Powyższe prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

20.1. Sprzedaż promocyjna oraz wyprzedaż jest ograniczona określoną liczbą towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności spływania zamówień aż do momentu, w którym wyczerpane zostaną objęte daną formą wyprzedaży lub promocji. W zależności od warunków promocji – w magazynie sklepu lub w magazynie zewnętrznego dostawcy.

20.2. Promocje w sklepie sklep.contractus.pl nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej

 

21. Sklep sklep.contractus.pl zastrzega sobie prawo do wysyłania Klientom drogą elektroniczną, informacji o bieżących ofertach i nowościach w ofercie sklepu. Informacje te przesyłane są wyłącznie osobom, które wyraziły na to zgodę.

 

22. W przypadku sprzedaży wadliwego towaru odpowiedzialność sklepu jest ograniczona do możliwości przewidzianych ustawowo. Wyłączona jest odpowiedzialność w zakresie utraconych korzyści i szkód pośrednich.

22.1 Wszystkie produkty dostępne w sklepie sklep.contractus.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, chyba, że przy opisie produktu zastrzeżono inaczej. Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie zostały legalnie wprowadzona na rynek polski.

 

23. Żadne z postanowień regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  Jeśli zapisy regulaminu ograniczają jakiekolwiek uprawnienia Konsumenta sklep zobowiązuje się do niestosowania owych zapisów.

 

24. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Klient ma prawo skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


Koszyk  

Brak produktów

0,00zł Dostawa
0,00zł Suma

Koszyk Realizuj zamówienie