Jak złożyć zamówienie?

1. Sposoby składania zamówień w sklepie sklep.contractus.pl

Pierwszym i podstawowym sposobem na złożenie zamówienia to koszyk w sklepie internetowym. Gdy znajdą Państwo interesujący ich produkt, należy umieścić go w koszyku klikając na „Dodaj do koszyka”. Wówczas pojawi się okienko z informacją, że produkt został dodany do koszyka i pytanie czy chcą Państwo kontynuować zakupy czy przejść do „koszyka”. Po wybraniu opcji „Kontynuuj zakupy”  pozostają Państwo na stronie z produktem dodanym do koszyka i mogą spokojnie kontynuować zakupy. Po dodaniu wszystkich interesujących Państwa produktów należy przejść do koszyka – ikona w prawym górnym rogu. Natomiast po wybraniu opcji „Idź do koszyka” przeniesieni są Państwo do koszyka gdzie mogą finalizować zamówienie.

Następnym krokiem jest sprawdzenie czy odpowiedni produkt włożyliśmy do koszyka, sprawdzenie ilości oraz ceny. Po sprawdzeniu zamówienia zjeżdżamy niżej na stronie gdzie mamy do wyboru Szybkie zakupy – bez logowania; Założenie konta lub Zalogowanie się do swojego konta.

Złożenie zamówienia przez zalogowanie się do konta.

Po wpisaniu adresu e-mail oraz hasła do konta klikamy "Zaloguj się". Pojawia się w tym momencie strona gdzie znajduje się nasz adres dostawy oraz adres rozliczeniowy. Na stronie mamy możliwość za pośrednictwem przycisku "Aktualizuj" przejść na stronę, gdzie będziemy mogli zaktualizować adres.

Z prawej strony znajdują się dostępne sposoby dostawy (wybieramy spośród odbioru osobistego, kuriera pobranie lub kuriera przelew). Następnie wybrać musimy metodę płatności - przelew, przelew24 lub płatność przy odbiorze.

Pod formami płatności znajduje się pole, gdzie wpisać można wiadomość dla sprzedającego (nie jest to pole obowiązkowe). Jeszcze niżej do zaznaczenia mamy pole z informacją, że zapoznaliśmy się z regulaminem i go akceptujemy. Kolejne pole do zaznaczenia to zapisy do newslettera - pole to nie jest obowiązkowe. Po wypełnieniu wszystkich obowiązkowych pól klikamy w przycisk "Realizuj zamówienie". Przenosimy się na stronę, gdzie znajduje się podsumowanie naszego całego zamówienia i po zapoznaniu się z nim klikamy w przycisk "Potwierdzam zamówienie" i czekamy na wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia przez sklep.

Zakupy bez rejestracji.

Po wybraniu zakładki "Zakupy bez rejestracji" należy wpisać wszystkie niezbędne do zrealizowania zamówienia dane (imię, nazwisko, adres, e-mail, tel.). Dodatkowo w przypadku kiedy chcemy otrzymać fakturę VAT na zakupione produkty należy podać nazwę firmy oraz numer NIP. Po wpisaniu wszystkich niezbędnych danych kolejnym krokiem jest wybór sposobu dostawy oraz formy płatności. 

Pod formami płatności znajduje się pole, gdzie wpisać można wiadomość dla sprzedającego (nie jest to pole obowiązkowe). Jeszcze niżej do zaznaczenia mamy pole z informacją, że zapoznaliśmy się z regulaminem i go akceptujemy. Kolejne pole do zaznaczenia to zapisy do newslettera - pole to nie jest obowiązkowe. Po wypełnieniu wszystkich obowiązkowych pól klikamy w przycisk "Realizuj zamówienie". Przenosimy się na stronę, gdzie znajduje się podsumowanie naszego całego zmaówienia i po zapoznaniu się z nim klikamy w przycisk "Potwierdzam zamówienie" i czekamy na wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia przez sklep.

Kolejnym sposobem na złożenie zamówienia jest poczta elektroniczna. Zamówienie poprzez pocztę elektroniczną mogą państwo złożyć wysyłając wiadomość e-mail na adres zamowienia@contractus.pl podając w niej swoje imię i nazwisko, adres dostawy, rodzaj i ilość wybranego towaru, ale również formę dostawy oraz sposób płatności. W przypadku gdy życzą sobie Państwo, abyśmy wystawili fakturę, należy podać dodatkowo niezbędne dane, takie jak numer NIP oraz dane firmy.

Istnieje również możliwość złożenia zamówienia telefonicznie.  Należy w takim przypadku skontaktować się z nami pod numerem +48 85 66 26 466

Zamówienie można również złożyć poprzez aukcje internetowe Allegro gdzie znajduje się pewna część naszych produktów, dostępnych również w naszym sklepie internetowym. Po znalezieniu interesującego produktu należy wpisać odpowiednią ilość i kliknąć przycisk „Kup teraz”. Po potwierdzeniu chęci zakupu danego towaru dostaną Państwo wiadomość e-mail od serwisu Allegro.pl z informacją o zawarciu transakcji. 

Jaki jest status zamówienia?

W celu sprawdzenia statusu zamówienia w dowolnym momencie konieczne jest posiadanie zarejestrowanego konta klienta. Wszelkie zmiany statusu zamówienia komunikowane są za pomocą wiadomości e-mail.